Beren2323 2-3 aydır regl olmadan iki gün önce filan başım çatlayacak şekilde ağrıyo kafamı duvarlara vurasım geliyo daha önce böyle birşey yoktu . İntertten baktım regl migreni diye birşey varmış sadece adet dönemin de ağrıyomış bilgisi olan var mı
Helenyaz Beren2323 bende var yıllardır çekiyorum, ağrı için botox bile yaptırdım ama işe yaramadı. Ağrı geldiğini hissettiğim an ilaç içiyorum. Migrenin çözümü yok maalesef. Karanlıkta uyuyunca ancak geçiyor.
Ademefee Beren2323 4 gun geciktim ama yaklaşık 1 haftadır baş ağrısı çekiyorum belirtilerde baş ağrısı var bende bakmistim
Nrbplt Beren2323 malesef benim migrenim var normal zamanda çok daralırsam tutar adet zamanında da hem başlarken hem biterken tutar 😓 iğne harici hiç birşey geçirmiyor benim ensemden başlıyor bütün kafam dişlerim ağrıyor 🥴
Beren2323 Helenyaz regl olmadığım zaman çok şükür başım ağrımıyor en azından ağrısıda böyle dayanılmaz diil daha önce böyle birşey yoktu ili aydır var sizin normal migren mi yoksa regl olduğunuz zamana mı
Beren2323 Nrbplt Migren annem de var çok kötü 🙆🏻♀️Normal de başım ağrımaz yani bu kadar ağrımaz ama bi kaç aydır adetime yakın böyle oluyo korktum