Bebeğimin 2haftadir gaz sancısı var. İkindigi için göbek fıtığı oldu. Kimyon kaynatıp verin bı çay kaşığı dediiler. İki gün önce verdim baya rahatladi. anne sütü harici bı şey vermemeye çalışıyorum. kimyon verdiğim için de biraz endiseliyim. Zararı olur mu? Daha çok küçük. Bı şey olmaz diyenler de var. Vermeli miyim? Başka neler yapabiliriz? Kendim rezene,kimyonlu su falan içiyorum da bebeğe verme konusunda endişe ettim