alibeyannesi Çok aşırı kaşınıyor kızlar hiç rahat değil ne yapmalıyım. Dış kasiyici oyuncak hepsiyle kasıyor kasırken basbas çığlık atıyor ağlıyor sonra. Beceremiyormuş gbi elleriyle yapıyor. Ozaman pek ses yok ama sürekli kaşınıyor birde uyku gerilemesi oldu. 8.30 ta uyanan çocuk 5 de gözlerini açıyor. Ne yapcam bilmiyorum çok huzursuz
mirayilknurtolga alibeyannesi amcam diş hekimi jel olduğunu duyup sormuştum bu diş öncesi rahatlatması için kesinlikle önermedi. Diş kayıcılar işe yaramıyor. Havuç soy güzelce yıka eline ver soğuk soğuk iyi gelir dedi ama cesaret edipte eline havuç veremedim. Çekiyoruz maalesef o damak kaşıntısını. 4 ay 7 günlüğüz.
Mervemerveesk alibeyannesi diştir muhtemelen. Zor geçiyor maalesef. Ben tetagil veriyorum çok sıkıntılı olduğunda, kulaklarını çekiştiriyor anlıyorum ağrısı var. Biraz rahatlatıyor. Silikon uçlu mama kaşığıyla kaşıyor benim oğlum en çok. Bir de havuç veriyorum onu da seviyor. Zaten kopartamıyorlar havucu. Zeytinyağı ve karanfili yaptım ama onu da pek sürdürmedi damağına. Etkili olmadı yani bizde
serapalp Benimkide bugün 4ay oldu ,bu 3.ayın sonlarına doğru wardı . Yapacak bisey maalesef geçmesini bekleyeceğiz, uykularda bozuldu .
alibeyannesi mirayilknurtolga bi zeyntinyag karanfil jeli uygulayacağım yarın umarım ise yarar yararsa yazarim