Slm anneler bebeğim 7 aylık ve Bi süre çocuk düşünmüyoruz çünkü sizde biliyorsunuz ki çok zor çocuk bakmak 7 aydır geri çekilme ile kendimi korudun gerçi bu korunma yöntemi değil ama öyle yaptık ama içimde hep bi korku vardı 3 aylık iğne ile korunmaya karar verdim ama etkilimi nasıl olacak bilmiyorum 3 aylık iğne vurduranlar adet düzensizliği varmı yan etkileri falan ve ben emziriyorum bi zararı olurmu bide nasıl olacak nereye gidecen ne diyecem hiç bilmiyorum beni bilgilendirirseniz sevinirim çünkü bu tip şeyler nasıl olur bilmiyorum çevremde de kimse yok danışmak için bilgilerinizi benimle paylaşırmışsınız tşk ederim😁