Kızlar 2 aylık bebeğim var 40 günlükken kalça ultrasonu çekildi gayet normal çıktı sonuçları ancak bacaklarındaki boğumlar eşit değil diye özel hastaneye götürdüm elle muayenede birşey yok dedi doktor bacaklarını oynatmada açmada bir sıkıntı yok bacak boylarıda eşit ama içim rahat etmiyor üçüncü bir doktora götürmeme gerek var mı virüs yüzünden çekiniyorum da