Gulap-1234 Esilanur ben kullanıyorum canım Kilo olarak bilmiyorum ama kızım severek içiyor her mamayı denedim içmedi zaten biberon kullanmıyor kaşıkla iştahla içiyor ama diğerlerini atıyordu ama bunu severek içiyor en azından sayesinde doyuyor ben memnunum canım
Zeynep2304 Esilanur ilk sma ile başlamıştım kabızlık ve çok gaz yaptı bebelac golda goldda geçti o sorunlar sindirimi daha kolay kilo alimida iyiydi
Eylulum1 Ceydakoruc olabılır ben ek gıda meyvelerınıde denedım ıkı cocugumdada hiç memnun kalmadım valla cope attım katı yapıyor urunleri çok
Ylmzyagmur Ben normalde humana kullanıyordum. Fiyatı yüksek diye normal bebelac aldm denemek için bebegim içiyor ama içtikten sonra kusuyor yaramıyor galiba humana içtiği zaman öyle olmuyor mide gazinida çıkarıyor bebelacta çıkmıyor.
EylulSule Esilanur kabızlık yapmadı bizde canım su an 2 numaraya geçtik memnunum doyuruyo tadını da seviyo kızım kilo da aldırdı 1 ayda 850 gram civarı aldı 😊