DuduDoruk bilemedim. Bence bu bebeğin yapması gereken bir seçim olmalı. Emziği siz ağzından almamalısınız o kendi atmalı ve uyanmamalı. Memede uyumasını istemiyorsanız emzirdikten sonra gazını çıkarın, nasıl olsa uyuyor diye hemen yatağına yatırmaya çalışmayın. Ki muhtemelen uyumuyor ki yatağa yatırırken açıyor gözlerini. Neyse, gazını çıkarın ve kucağınıza yatırıp başlayın normal tempoda yürümeye. Bebeklerin anne karnından bildiği en iyi ritimdir yürüme ritmi. İlk zamanlar belki yarım saatte uyur ama bir bakmışsınız 5-10 adım atmışsınız uyumuş. 🤣