Ozlemkarakas yaklaşık 3 aylık. 3 ayda çok stresli gunlerim oldu hepsinde çok huzursuzdu. Mesela bu haftalarda öğlen uykusu falan düzene giriyordu, çok sakinlesmisti. Şimdiye kadar hep kardeşim destek oldu. Öğretmen Antepe atandı pandemiden ötürü ise başlamamıştı. Seminer için 1 haftalık gidip gelecekti. Sonra birdenbire kalıcı gideceğini öğrendik. O günden beri ben durup durup ağlıyorum kizim huzursuzlanıyor. Gece uykusu bile çok guzelken o da bozuldu :(