Fatmallper1 3 aylık bebeğim var emziriyorum ve çocukluğumdan beri gastritten çekiyorum uzun zamandır iyidim geceden beri ağlayarak emziriyorum gavıscon içince iyi geliyor aranız da emzirirken kullanan oldu mu hiç sorun olur mu doktoruma ulaşamıyorum soramadım
Sidal Fatmallper1 ben emzrme döneminde gavıscon kullandm hemde doktor günde 6. Defa kullanmMı istdi ben günde 3 kere kullandm ama devamlı degil
Sevilay61 Fatmallper1 gavıscon hamılelıkte bile kullanılıyor ben kullanmıştım hamılelıkte kullanılan bi ilac emzirme döneminde de kullanılabilir