Momemy Kızlar bu virüse yakalanıp hiç bişey kullanmadan evde atlatan var mı acaba bu süreçte neler yaptınz paylaşır mısınz
Minikuzu Momemy 3, 5 tane parol dışında birşey kullanmadım emziriyorum diye. Evde bol bol limon sıcak su, bal limon zencefil, kekik limon meyve kaynatıp içtim.
Def2020 Minikuzu korona olunca emzrmeye dewam edebılıo msnz? Bi de bebegınzde korona olmadı mı olduysa yine emzrıo msnz
Minikuzu Minik0212 3 gün ateşi oldu doktora götürdüm kan temiz çıktı ama ciğerde lekeler var dedi antibiyotik verdi 2 güne o da toparladı
Minikuzu Def2020 emzirdim ben. Bebeğimde ateşlendi kanı temiz çıktı ama ciğerde lekeler var dedi antibiyotik verdi 2 güne o da toparladı
BOLAHENK İlaç almadan güzel beslenerek atlatıyoruz şuan çok şükür, sadece 11 aylık bebeğim antibiyotik kullanıyor