Limoncicegiiiii Perimasali merhaba bende kullanıyorum sma aptamilden sonra çok iyi geldi severek içiyor 😊 kabızlık sorunu yaşamadık
Mom0791 Deletedmom348 bişeyde daha aorabılırmıyım bu benım ılk gebeliğim bu hippin mamasını ne zamana kadar verebilirim bu yenıdogan mamasını kaç aylık olana kadar kullanabılırım
alyatosum Perimasali kaç aylık canım bebeğin ben hep ayına göre değiştirdim avent biberonumuz şuan 4 delikli de içiyor
Tatlihayat Huzmee o dediğiniz 350 gr. 3 gün gidiyor. Biz 800 gr alıyoruz 163 tl onun fiyatı o da 1 hafta gidiyor malesef
BuketBudak Perimasali bizde doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyoruz. Aventin anticolic biberonu ile birlikte. Boy kilo olarak gayet iyi gidiyoruz. Anne sütü olmadığı için bu mama bize çok iyi geldi.
yesilgozlumm Perimasali resmen kabız yapan mama. İyi diye aldım geri eski mamamıza döndüm. Evolvia kullanıyorum çooook memnunum.. tabi her bebekte farklı
Hamzam Mysunshines17 ya bende aldım ama oda haz yaptı, Aptamil prosyneo gibi,geri hiper döndüm,çocuğum sevmedi yemedi,ciddi mama sorunu yaşıyorum
Mysunshines17 Hamzam Benimkiler pek mama seçmiyor şükür ama benim en rahat ettiğim bu oldu.Gaz için ilaç kullanmıyor musunuz?Biz de hipp bir süre sonra kusmaya filan sebeb oldu yeteri kadar da doyurmuyordu sanki