Arkadaşlar çok isltahlı bir bebeğim vardı. Takii dün akşama kadar. Dün akşam birşey oldu çocuğa. Gündüzden biraz sinirliydi. Her zaman yaptığım gibi saat 8-8.30 gibi Uyutmaya çalıştım uyumadı. Eşim gelince yürüyüşe çıkalım belki arabada uyur dedim. Yok. Eve geldik. 3 saattir süt vermiyordum. Süt verdim İÇMEDİ. Biberonu havada yakalayan ağzından çektiğimde kıyameti koparan çocuk biberonu ağzında geveleyip durdu. Bazen de biberonu ağzında tutuyor ama kendini yay gibi gererek geri atıyor. Başın sağa sola yukarda tutuyor. Gece uykusunda güzel içti. Sabah ta yine biraz zorlandı ama şimsi öğlen yine aynısını yapıyor bana. Neler oluyor? Yardım edim lütfen. 3 ay 24 günlük