Kartopu06 Elmaliturta_ ben bakiminda biraz zorlandim niye dersen kanamasi oldu az birazda sisti normal ama karton bardak kesip pipisini icini aldim zaten sarikantoron yagi veriyor doktor her alt degistirmede ondan birkac damla damlatiyorsun iyi geliyor doktor bana karton bardak bes gun kullansan yeterli demisti ama ben riske atmadim yavrumu 15 gun iyice toparlanana kadar kullandim pipisi tavsiye ederim
Elmaliturta_ Kartopu06 anladım peki klipsli haldeyken mi koydunuz bardağı bide bardakla bez kapanıyormu
Kartopu06 Elmaliturta_ hayir sunnetten bes veya 4 gun sonra klips cikiyor zaten klips ciktiktan sonra pipisini koruma altina almak amac o yuzden karton bardak kullaniliyor
Haleberk Kızlar evde sunnet yaptirmak istiyorum. Klinik ortamina sokmak istemiyoruz.Bildiğiniz tecrübeli doktor varmı?
Neslyhn Tobb’da Haluk Öztürk, Liv’de Cüneyt Atabek ya da Acıbadem’de Hüseyin Dingin’e sünnet yaptıran var mı acaba? Memnun kaldınız mı?
Bendeanneoldum Melek978 gecen sene yaptırdık 600 dü sanırım bi arkadaş icin sorduğum da geçen sefer 1000 tl demişlerdi
Ebrrumut Semesa klips yontemi kesinlikle yaptirmayin ben bilm3den yaptirdim cok zor iyilesiyo ve genelde araştirirsaniz butun doktorlar klasik yontemi oneriyolar yani dikisli sunneti biz onursal yildiza gittik doktor iyi ilgilrnmesi fln ama yontem kesinlikle tavsiye etmiyorum