Kizlar bebegim yaklasik 1 hafta onceye kdar cok guzel konusuyordu o kadar guzel konusuyorduki aqu fln yapiyordu farkli sesler cikariyordu. videolar cektik hepsi duruyor. Ama aşi yapildiktan sonra konusmuyor o videolari izleyip cok agliyorum 😔 stres yapiyorum artik geceleri uyuyamiyorum dusunmekten. Sizce bu normalmidir? Yoksa aşidanmidir?