Kızlar merhaba. 4 haftalık hamileyim. Geçenlerde tiroid için dahiliye gittim. Ilaç kullanmam gerekiyor. Onun yanında idrar testi de istedim. Sonuçlarımı Aldım ve dahiliye doktoru temiz çıktığını söyledi ama benim vajinal kaşıntının yoğun şekilde var. Dahiliye doktoru anlamamış olabilir mi? Bilmiyorum. Başına gelen var mı? Pazartesi günü tekrardan sağlık ocağına idrar testi vereceğim. Ama enfeksiyonunun bebeğe zararı olduğunu biliyorum ve benim defalarca kez düşügum oldu O zamana kadar bir sorun olur mu acaba diye de kendimi dusunmekten alamıyorum.