ya arkadaşlar bizim minnoşun alt iki dişi çıktı şükür 1 aydır. Fakat zannedersem üstlerde başladı bi sıkıntısı var çünkü geceleri bile ağlayarak uyanıyor. Ama sorun şu ki köpek dişleri var ya oralar şiş her iki taraf diğer yerlerde bir şey yok acaba üstten ilk oralar mı çıkacak.🤔ilk oralar çıkarsa çok komik olacakta çünkü vampir gibi ahahahah😂😂