Merhaba kizlar gece kızıma biberonda süt verdim dibinde biraz kalmıştı 2 parmak kadar başucuna koyup kızımı uyuttum sonra onu orda unutup bende uyudum kızım sabah uyanmış o sütü içmiş sonra anne süt koy diye bagirmasina uyandım sizce o süt bozulmuş mudur bişey olur mu