Merhaba kızlar sağlıkocağının verdiği kan ilacını kullanmıyorum fermix çok iyiymiş aldım ama kızıma içiremiyorum kusuyor yada geri çıkartıyor yutmuyor azını kitliyor iğrenççç kokuyor kıyafetlerde sarı oldu hep inşallah çıkar siz bu ilacı nasıl veriyosunuz açken verilmeliymiş emilimi kolay olması için