Dorukusunannesi kizariklik ateş mastıt belirtişi gibi bence beklemeden doktora gidin ilerlerse ilaç kullanmak gerekir bu konu önemli bnce bekleme derim enfeksiyona çevirmesin.burada bu konu ile ilgili çok başlik acildı böyle şeyler olunca korkuyor insan o yüzden dikkat etmekte fayda var canım .