Arhim Dısten dolayı kızım dogru dduzgun bise yemiyor agzı hep kapalı. Bugun kaka yaparken agladı parca parcs cıktı ve minnacık kan vardı. Ne onerırsınız arkdaslar bu durumu yasayan oldu mu. Geceer mı cok korkuyorum
Heisenberg Arhim Kaç aylık acaba? Ek gıdaya geçtiyseniz öncelikle bol su ya da sıvı şeylerle beslenmesini sağlayın çok geçmiş olsun🙏🏻
_tospikannesi Arhim zorlandığı için olmuştur canım kayısı püresi, kürdüm eriği, zeytinyağ yedir geçer 🙏🏻
TgbasultAn Arhim ben poposunu azıcık kantoron sıkıyorum kabız durumunda iyi gelıyor suda cıkarmasına yardımcı oluyor
Arhim _tospikannesi gunde ne kadar zeytınyagı verim canım. 1 cay kasıgı veriyordum demek faydası olmamıs.sızın basınıza geldimı.gever dımı kaka yaparken ilk kez agladı cok uzuluyorum
Heisenberg Arhim D vitaminini zeytinyağlı olan ocean markasından alırsanız kabızlık problemi çok yaşamazsınız aklınızda olsun🙏🏻
_tospikannesi Arhim hepimizin basına geliyor canım geçer tatbiki endişe etme bol bol sıvı ver suyu bol içir ek gıdalarına zeytinyağ koy 🙏🏻
Arhim _tospikannesi tamam canım muz veriyordum vermem artık. Zaten hıcbıse yemiyor bir muza yok demiyordu.verm artık. Gecer dımı kotu bıse olmasında 😔
Arhim Heisenberg ocean kullanıyorum canım 9aylık olacaz hıc olmamıstı boyle. Bu ara ıstahlı yok az yiyor. Zorla yaptı agladı azıcıkta kan geldi korkuyorum suan