Merhaba güzel anneler;
Bebeğimiz için sağlık sigortası yaptırmayı düşünüyoruz. Hem doktora ayda bir sık sık gittiğimiz için hemde küçüklüğünden yaptırmakta fayda gördüğüm için.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuZ?
Yaptıran var mı?
Önerebileceğiniz sigorta şirketi var mıdır memnun kaldığınız?
Bu arada oğlum 2,5 aylık.