Bebeğim 8bucuk aylık haftaya 5gün 4-5 saatliğine ayrı kalçam emziriyorum ek gıda da alıyor ama öyle çok fazla değil sütümü sağıp bırakmak istiyorum biberonla dolaba koysam kötü olur mu? Elimde başka bişey yok süt saklama poşeti 🆚.. yada hiç sağmasam durur mu acaba hiç bırakmadığım için fikir istiyorum bu aylarda bebeği olan çalışan annelerden..