Kızımın geçen haftadan başlayan bir hırıltısı var doktora gittik film çekti çok az üşütme var dedi antibiyotik verdi 3 günlük kullandık ancak hırıltı ve nefes almaktaki zorluğumuz devam ediyor ateşi 37.5 e çıktı takip edin dedi çok huysuzlandı dün 10 gün olacak nerdeyse böylr bir durum yaşayan var mı?