KahramanAnne Kızlar oğlum 15 günlük dışarı çıkmak istiyoruz herkes karşı geliyor hasta olur 15 günlük dışarı mı çıkılır bilmem ne hava inanılmaz güzel sizce birşey olur mu? Tecrübeli anneler akıl verin 😊
Momsbabyy KahramanAnne İlk kontrolünde 5 gün içinde hastaneye götürdüğünde de çıkmış oluyor zaten, yani demem o ki hastaneye gidince de dışarı zaten çıkıyorlar ☺️
Seutfu KahramanAnne 20 günlükken doğum günü sürprizine katıldık. Bi de aralık ayında 😂 tabi o zamanlar korona yok 🙄
ugurbocugu28 KahramanAnne ocakta doğru ve 15 günlükken çıktık. Hiç de bir şey olmadı. Çok şükür bu zamana kadar da bi rahatsılık yaşamadık.
sokomel korona olmasaydı ben hemen gezmeye başlardım ama biz maske takıyoruz bebeğe takılamadığı için çıkmıyorum. açıkhava sahil bile kalabalık oluyor o yüzden 5 buçuk aylık bebeğimle doğdu doğalı doğru düzgün çıkmadık.
Deletedmom348 KahramanAnne imkanın varsa çıkar canım. Kalabalık olmayan tenha yerlerde gezdir hava alır bebeğin
614408eoa KahramanAnne ya cık bakma kimsenin agZına havalar güzel kısın zaten cıkamicanız temiz hava alır bebis
[silindi] ayda çıktık dogumdan sonra karantinalar başlamisti onda da kolik tuttu avmyi yerle bi etti 😊😊 simdi cikarken oyle tedbirler aliyorum ki hık dese kosarak eve 👩👧👩👧🧚🏼♀️🧚🏼♀️
kubosunatlasi KahramanAnne kimsenin olmadığı yada az olduğu yerlerde gezmenin hiç bi sorunu olmaz hem kafaniz dağılır aşı için topuk kanı için yok sarılık testi için milyon kere çıkılıyor zaten eskiden di 40ı beklemek bence