Mgtlh yesilgozlumm son zamanlarda bu tarz tabaklar daha çok tercih ediliyor bende kareden çok bunları sever oldum ama sende hangisi yoksa onu al 😂🌸
Naz_N yesilgozlumm İkea’nın bu tabak da dahil tabaklarını 10 senedir kullanıyorum hala sapasağlam. Hatta bardaklarını da geçen sene attım artık kırılmadı ben yeniledim😂
Mom35 yesilgozlumm Aklıma tavuk, ciğerin altina falan altına konulan beyaz köpük tabaklar var ya onlar geldi, onlara benziyor 😃😃 İkisinide begenemedim ama hangisi dersen kare olan daha iyi ☺️
delibirhatun yesilgozlumm kare olanı bence diğerine gore kullanışlı olur ama çok var bende derseniz diğeri de olur
yesilgozlumm Peri_ss size göre iyi değildir bana göre süper 🤣 örnek senin beğendiğini ben beğenmeyebilirim 😁
Deletedmom381 yesilgozlumm dikdörtgen olN daha kullanışlı gibi. Börek kurabiye sunumlarında hem daha çok alır hem daha güzel görünür .. kare olan da daha çok meze tarzına uygun gibi, yoğurtlu mezelerde vs.