Kızlar bebeğimin kolunu bılezıgım baskı verince çizmiş oda kızarık olarak kaldı önce hafif kabartı gibiydi şimdi de kızarık olarak yaklaşık 15 gündür var bide alnına da sanırım bir oyuncak vurmuş küçük bir morluk şeklinde kalmış birde elleyınce çok az bir çöküntü gibi var minicik böyle sizce geçer mi her ikisi de böyle bişey başına gelen oldu mu bebeklerde yaralar çizikler morarmalar kaç günde geçiyor?