alefinannesi Günaydınlar ☺ sezeryan sonrası yaraya bepanthol anti scar jel ya da contratubex jel kullanıcam. Bunlardan birini kullanıp sonuç alan ya da almayan var mı? Ya da önerdiğiniz Bi krem?
Devrim_ alefinannesi günaydın ben dermatix kullandım 4 ay olacak ay sonunda azaldı gibi ama hala belirgin yani ilacın nette gösterilen görseli kadar belirsiz bir iz olmadı hala belki zamanla geçer diye düşünüyorum.
Pnralp alefinannesi ben contratubex kullanmıştım hiç yok gibiydi izim ama ondan mıdır bilmiyorum. İkince sezeryanı oldum yine kullanmaya başladım bakalım.
Nrgs alefinannesi contratubex👍 günde 3kez sürersen 3aya hiç iz kalmaz demişti doktorum ama ben belki haftada bir anca sürebildim ona rağmen baya azaldı düzenli kullansam hiç kalmayacakmış demek ki
psikolog-anne Deletedmom16 doktor yazıyor canım ama ssk karşılamıyor, özelde alınabilir 140 TL falan.
Nrgs Deletedmom16 yani benim doktorum yazmıştı ama reçeteli olduğunu sanmıyorum SGK da karşılamıyor zaten eczaneye bir sorun isterseniz
psikolog-anne Deletedmom16 yarıyor canım ben 2 aydır kullanıyorum yaklaşık baya baya kapandı yaram. Bide şişlikte inmeye basladı bugun farkettim gerci onun kremle ilgisi yok:)
Berrakalin alefinannesi contratubex kullandım baya iyi geldi , Doğumdan 1,5 ay sonra doktoruma göründüm , artık kantoron yağı sürmeye başlayabilirsin dedi. Şimdilik kantoron yağı deniyorum .
Duygusm alefinannesi Doktorum Scarex jel tavsiye etmişti, %100’e kadar geçiriyor demişti. Sabah akşam kullanmak gerekiyor. Tabii ben bebişle uğraşmaktan düzgün kullanamadım, sonra tamamen unuttum 🤦🏻♀️ Öyle duruyor jel.