Mumtehine Minik0212 Belirtisi ateşmiş ve halsizlik zaten eşi tersanede çalışıyodu ordan taşıyıcı olmuş. ilaç tedavisi aldıktan sonra da hemen geçmemiş ateşleri bir hafta oldu çıkalı konuştuğumuzda hala ateşim 39 oluyo demişti. Bebeği kuvezde kaldı 10 gün sonra getirdiler yanına 4 gün daha kalıp çıktılar şimdi evde 14 daha karantinadalar. Rabbim herkese acil şifa verm🌷
GoGirl Minik0212 cok hafif cocuklarada bir sey olmadi maskede kullanmadik zaten atlatmisim test yapildiginda en son koku gidince yaptirdim. 14 gun karantinadayiz biz ama bazilari 21 24 gun kalanlar varmis illere gore mi fegisiyor anlamadim
Deletedmom330 Kuzenim, eşi ve 1 yaşında kızı geçirdi. Ailecek aynı odada kaldılar. Bebeğe bi ilaç vermediler anne babaya 5 günlük ilaç tedavisinden sonra evlerine yolladılar. 21 gün evden çıkmadılar öyle atlattılar. Bebekler için bir şey yapamıyorlar.