Ya bende bişey sormak istiyorum kızım 7aylık 3.ayda adet oldum daha sonra 20gün aksamalı 2.adetimi oldum ama uzun sürmüştü 2.adetim ve 2aydır adet olmuyorum yine emziriyorum çokda korkuyorum 3kere test yaptım negatif ama yinede çok korkuyorum sizce normalmi yada gitsemmi doktora?