patitoo Merhaba kızım uyanırken ağlayarak uyanmaya başladı son bir haftadır . 3 aylığız. Normalde günayyyydııınnn dediğimde güler mutlu olur falan ilk önce ağlıyor kendine gelmesi bir iki dakikayı alıyor sakinleştirmek için anlayamıyorum 😯
zerroya patitoo korkuyordur endişelenmeyin bizimki de arada yapıyo çığlıkla uyanıyor bi dakka da falan geçiyor hatta büyük kızım anne kardeşimi koyunlar kovaladı galiba rüyasında diyor 😁😇
Cnnblny patitoo atak olabilir mi google dan atak haftasi hesapla yap. Tahmini dogum tarihini gir. Dogdugu tarihi degil