Oğlum 21 Aylık son 1-2 aydır benden aşırı derecede uzaklaştı sadece emmek istediğinde yanıma geliyor onun dışında bana karşı çok hırçın vuruyor ısırıyor hiçbirşeyini bana yaptırmak istemiyor yemeğini babası yedirsin üstünü babası giydirsin ben dokunduğumda Kıyameti koparıyor normalde de çok zor bir bebek psikolojik olarak beni mahvetti öyle söyleyeyim çok üstüme geldiğinde bağırdığım oldu ama bu denli nefretini kazanacak ne yaptım inanın bilmiyorum bu şekilde davrandığı için çok üzülüyorum Bugün ağladım artık niye böyle yapıyor diye geçici bir durum mudur yaşayan var mı inanın çok çok üzülüyorum 😔