Deletedmom_15 Minik0212 bilmiyorum üstte kalsın. Crp enfeksiyonu gösteriyor ama corona da buna dahil mi bilmiyorum 🤷♀️
GoGirl Minik0212 hayir olmaz ama bazi degerler var dusuk ya da yuksek oluyor ordan fikir yurutuyolar ama yinede keain sonuc sürüntü
Mickeymouse Minik0212 lökosit değeri dusuk çıkıyormuş öyle demişti bana doktor. Eğer lökosit dusuk olursa Coronadan şüpheleniriz dedi.
GoGirl Minik0212 lenfosit nötrofil evde geciriyorum ama bana kan degerlerime gore ve tomografiye gore degilsin dedi ama suruntu de alindi ve pozitifim kesin sonuc o
JasSi Hayır canım crp’de çıkmaz doğumdan sonra benim crp 153′e çıktı hastaneye yatırmak istediler izmayla çıktım bebeğim henüz 5 günlüktü o zaman bende aynı düşüncedeydim sordum doktoruma çıkmaz dedi.
Pelin55 Minik0212 sade coronoyla baglantili degil crp cunku oglumda bağisikligimiz baya bi dustu zamaninda crp tavan yapti antobiyotik kullandik triodlerden suphenildi şükür cikmadi bisey 3 hafta once bendede sezeryan oncesu test yapildi crp m tavan yapmis durumdaydi onemsemediler