Zhraagk
neslihan47
kusmaya başlayınca doktora gittik. alerji değilmiş, böcek ısırığı bu dedi doktor. sivrisinek falan yemiştir dedi. kusmasının da onla bi ilgisi yokmuş, ama ateşi yok, iyi görünüyo şimdi boşuna delik deşik olmasın çocuk, tekrar kusarsa getirin hem serum takar hem tahlil yaparız dedi 😔 o kadar çok kustu ki hali kalmadı çocuğumun ya 😔😔😔