kahvekokusuu canım dışardakiler bebek iki ağlayınca aç diye söyleniyorlar alakası yok emin ol,bebek seni istiyor ben emzirme yastığına koyardım sırtımada yastık alırdım salonda otururdum bütün gün ondan memede uyur kalkar gülüşür bi daha emer yine uyurdu ama gaz yapıyor tabi sürekli emince ağlıyorlar hazmedemiyor sürekli sütü yapcak bişi yok bu şekilde büyüyecekler annesi kilo alımı iyiyse muhtemelen mama bayıltıyor çocuğu ondan susuyor,ama ayıkken seni isteyecektir yine..sana baskı yapmasınlar doktor böyle böyle dedi de geç