Merhaba kızlar 🙋🏻♀️
Oğlum 9 buçuk aylık oldu ve artık odasına geçirmeyi düşünüyorum ve beşiğini satıyorum. Almak isteyen olursa normal besiklerden epey büyük , Antalya içi olursa sevinirim kargo karsilayamam çünkü. Bebbe marka gri sepet beşik. 700₺ ama pazarlık olur 🖤