Merhaba, ben hastanede 5 gun ilac tedavisi aldim. Su an 14 gunluk karantinanin ucuncu gunundeyim ama bazen hala sirt agrim oluyor ya da hafif burnum tikaniyor. Covidi atlatanlar ya da su an ilac tedavisinden sonra karantina da olanlar hala ufak tefekte olsa sikayetleriniz devak ediyor mu, yoksa ben iyilesme gostermiyor muyum