Şuan 4 aylık bebegim, ilk 3 ay hiç kusma sorunu yaşamadık son 1 aydır ara sıra olan emzirme sonrası (çok fazla emdiğinde de- az emdiği zamanlarda da) ağzından ve burnundan sızıntı halinde 1 yemek kaşığı kadar süt geliyor. Yaşayan bir bilgisi olan var mı acaba?