Bebeğim 3 bucuk aylık hem anne sütü hemde mama veriyorum daha doğrusu 3 gündür mama da vermeye başladım süt az yetmiyor diye ama ilk başta 30 cc vereyim bakalım yiyecek mi diye evet yiyiyor ama bitirmiyor sebebi ne olabilir böyle bir şey yaşayan var mı mama dan sonra süt veriyorumsi sütü alıyor yani tok olsa sütte almaz diye düşünüyorum sebebi ne olabilir anneler