Hanımlar oğlum 9 ay 6 günlük. Bu aralar zaten huyları çok değişti gece sürekli uyanıyor gündüz desen hiç uyumuyor üzerinde bi huysuzluk var. Neyse onları geçtim asıl sormak istediğim geceden beri öğürcüyo ama istifar da etmiyor. Neden yapar ki? Hasta mı olmuş olabilir? Bir bilginiz var mı?