Bebegim 6,5 aylık 1 aydır bende aynı dertteyim. Gece 2 saat olmadan emmeye kalkıyor gündüz toplasan 1 saat uykusu yok. Ya karnı doymuyor ya da dişten diye düşündüm. Dün gece maması aldım yedirdim arkasından calpol verdim çok şükür bugun daha rahat uyudu