Ben 1 aylık oldu hemen çıkardım ve kestim. Benimde bebeğim çiziyordu yüzünü. Ama zamanla alışıyor çizmemeyi öğreniyor. Sizde çıkarmalısınız 2 aylık bebeğe eldiven takılmamalı. Çizecek sonra zamanla alışacak çizmemeyi öğrenecek. Bebekler ilk ellerini keşif eder. Eğer eldiven takmaya devam ederseniz sıkıntı yaşarsınız. Şuanda bebeğim 3 aylık oldu. Ellerini emiyor, oyuncak tutmayı öğrendi. Çıngırak sallıyor. Kestikten sonra törpülerseniz daha iyi olacaktır.