H-123 morelinş bozmak gibi olmasın ama canım memede uyuyorsa bir yasına da gelse durum aynı🙄🙄 biz 13 aylık olduk hala on kere kalkıyor cünkü maalesef memede uyuyo. Uyku eğitimi vermsdm bes aylıkken cok güzel di gece iki kere kalkıyor du ama ailemn yanına gittim düzen bozuldu bir daha da vermedim tekrar memmeye döndüm beni dinlersen besinci ayda hemn eğitime basla en kolay o zaman veriliyor büyüdündü hic veremiyorsn