Eceemm Bebeğim 2 ay 10 günlük. Son zamanlarda genellikle geceleri uyurken sanki nefes alamıyomuş giibi ses cıkartıyo 3-4 saniyelik bişey ama sanki boğazına çökmüşlerde nefessiz kalmış gibi. Normal mi yaşayan. Falan varmı
anne15 Eceemm burnu mu tıkalı acaba temizlemeyi denediniz mi ? Doktora gösterin olmadı içiniz rahatlar
Alinduru Eceemm bebeğim 9 aylık oldu hala bazen yaşıyoruz maalesef. İlk zamanlar nefessiz kaldığı olmuştu, doktorumuz reflüsü var demişti reflü yatağında yan yatırıyorduk bir de gaz geldikçe oluyor sürekli kusmuk geliyor ve yutuyor gibi oluyor tıkanıyor.
2prematureannesi Eceemm o zaman bı bebek viksi var eczanede ondan alıp göğsüne sürün göğsüne ve sırtına havlu köyün bı takip edin yine devam ediyorsa doktora götürün ama iciniz rahat etmesini istiyorsan direk doktora götur canım
Eceemm anne15 burnu temiz anormal hiç bi şey yok görünürde. Doktorumuz tatilde bu hafta ici gelicek götürücez bakalım
Eceemm Gonja Allah Allah aslında gazını rahat cıkartıyo gaz problemimiz hic yok alttanda üstten de sürekli gazını cıkartıyo ama. İnsallah ondandır baska bişey cıkmasında
Edanurdg Eceemm 3 aylık olduk 2 defa yaşadım bu durumu ama 3-4 saniyelik değildi bizimki elleri kolları çırpınıp nefesi gitmişti tamamen hemen alıp yüz üstü çevirip sırtına vurdum baya bi çırpındıktan sonra nefes almaya başladı. Hem özele hem devlete götürdüm olabilir deyip geçiştirdiler akciğer filmi çekildi bir şey yok dediler ama hala uykular bana haram korkudan uyuyamıyorum her dk nefes alıyor mu diye bakıyorum
Eceemm Edanurdg 10 saniyeden uzun süren tıkanıklıklarda uyku apnesi olabiliyomuş çoğu bebekte görülüyo tedavsii olan bişey onun üzerine bi araştırın isterseniz. Bizimki okadar değil 3-4 saniyelik bişey kendi kendine nefesi gidip geliyo gibi oluyo okadar.
Karauzumum Edanurdg aynı durumdayım yaa tam olarak aynı şeyi yaşadım uykular haram her nefesinde sıçrıyorum üzerinde uyanıyorum hatta kızımın ama anneler hisseder ya önemli olmadığını düşünüyorum gazdan dediler
Karauzumum Eceemm biz de yaşadık tam ikinci ayında çok korktum nefes alamadı zannettim doktora gittik acilen çok fazla gazi var dedigazdan dolayı genzine kaçmış dedi Şu anda üç aylık birkaç kere daha oldu ilk yaşadığım kadar korkmadım da hafifti gazını çıkarmadan uyutursan olabiliyor
Eceemm Karauzumum inşallah öyledir bende cok ciddi oldugunu düşünmüyorum ama yinede biraz pimpirikliyim sanırım
Edanurdg Karauzumum valla moral bozmak istemiyorum ben dayanamayıp baktım internetten ani bebek ölümü sendromu falan gördükçe iyice çıldırmış durumdayım ama bir kaç doktora daha götürücem
Karauzumum Edanurdg bi de çok ağır tıkandığı gün salya kustu bir avuç kadar sonra iyice rahatladı tabi ki tedbirini al ama içini ferah tut Allaha emanetler 🤷🏻♀️
Karauzumum Edanurdg bi de dra ısrarla sıkça karşılaşıyor musunz diye sordum çok daha kötülerini gördüm dedi biraz rahatlaman için söylüyorum
Karauzumum Sen tabi tedbirini al ama ben gazdan olduğuna eminim çünkü hem kakasını yapmıyor 4 günde falan anca hem de o gün gazını çıkarmadan uyudu kızım o yüzden artık gece beslemiyorum kendisi uyanmazsa
Edanurdg Karauzumum ya ben pek rahatlatamıyorum içimi açıkçası ama ne olursa olsun Allaha emanetler yavrularımız