Naz0106 38 saar suni ne ya😳ben suni sanciyla 2 saatde dogurdum.bir arkadasimda 2saatde dogurdh.yani mumkunmu oyle birsey.dogumda once bilsem delirirdim herhalde)
F-mom her ikisinin kendisine gore zorluklari var.birde insandan insana degisiyor.mesela 2 sezeryanli vardi.birinin karnu dumduz gayet keyfi yerinde digeri hic dogurmamis gibi karnu sis ve yavas geziyordy falan.ben normal dogurdhm eger kesim olmasaydu ilk gunden ceylan gibi sekerdim,🤣kesi olunca onyn sizisu oluyor ister istemez wcye giderken endiselenjykrsun bisey olur diye.onun disinda bisey olmuyir.sezeryanlilarin gaz sorunu ola biliyor.gercekten mecbur kalmadikca kimse sezeryan olmasun bence🥺normal dogumdan sonra bir rahatlama geliyor her sey dogurdygun andan itibaren eskisi gibi oluyir