Durusmom35 Merhabalar . 15 günlük bebeğim var . İzmir ‘ de doktor önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻 Aradığımda mesaj attığımda bana yardımcı olabilecek , ayrıntılı ilgilenecek , işinde iyi doktor arıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum
Keloglan35 Durusmom35 ege yasam hastanesi doktor merve öncel ınistagramdn hesabi var bi bak istersen doğduğu günden itibaren gidiyoruz çok memnunum
Kayracim Durusmom35 izmirde olsam kesin bu iki hekimden birine giderdim ücret ne olursa olsun instadan bakın biri hekimanne diğeri izmirçocukdoktoru
Deletedmom299 Keloglan35 benimde ilk doktordu hic memnun kalmadik değiştirdim ayni hastanede salih bey var ona geçtim keske daha önce gecseymisim. Merve hanim bence isine geldigi gibi davranıyor. Ben hic güler yuz görmedim.
mom0989 Kayracim izmirçocuk doktoru devran bey sanırım ? Aman bizden uzak dursun 😭 ilk doktorumuz inan ki çok zorluk yaşattı bize
senceumrumdam1 mom0989 benim kızıma küvezdeyken devran bey baktı çokta güzel ilgilendi bizimle ne sorun yaşadınız acaba canım? Birde sana önerceğim tek doktor atilla bey bi git hayran kalırsın bi daha hiç bir doktora gitmezsin o kadar güleç o kadar nazik kibar bi adam ki sen sormadan da herşeyi söyler sorsanda herşeyi gülerek anlatır asla asık suratlı değil seni motive eder sana şöyle söyliyim devran bey not almış böbreklerinde büyüme var diye bende bunu bana söylemedi dedim o kadar haklısın ki dedi söylememesi çok kötü ve atilla bey bize çok yardımcı oldu şimdi sağlıklı kızım çok şükür. Kesinlikle şifdetle tavsiye ederim bi çok annede atlla beye gidiyor hepsi memmun
Lenaninannesi İzmir Başkent Üniversitesi Hastanesi - Prof. Onur Sakallıoğlu. Gerçekten 8. Aydır bizi her sıkıntımızda destekleyen panik yaptırmayan mükemmel bir doktor.
Keloglan35 Deletedmom299 salih beyi arkadaşlarım öneriyor gitmeyi düşündüm ama merve hanımın numarasını ilk gün vermesi ve bazı hareketleri çok hoşuma gitmesi p anik yaptırmıyor en önemlisi biraz bilmis davranyor ama iyi bi doktir bence
Deletedmom299 Keloglan35 evet numarasını veriyor ama hersey onunla bitmiyorki ya canisi valla 2 ay falan gittim baktim icime sinmiyor değiştirdim
Deletedmom299 Keloglan35 karabağlar eski çamlıkta oturuyorum canım sen? Bi dene bakalım memnun kalirsin belki.
Okeskinol Durusmom35 Bornova da Dilek Dalkıran doktorumuz. Çok sakindir. Panik yaptırmaz. İlgilidir de. Biz çok memnunuz
mom0989 senceumrumdam1 ben Görkem hanıma gidiyorum hekimanne. Eltim 3 senedir kızını götürüyor Atilla bey de aklımda bulunsun canım. Bizim alerjimiz vardı devran bey 6. Ayda gelin kan alacağız dedi aldı ve heyecanla bekliyorum 10 gün geçti dişer sonuçlar çıktı alerji yok hanide siteye girip bakıyorum sonra kızım idrar yolu enfeksiyonu oldu bir daha gitti 6 tüp kan aldılar kızımdan en önemli şeye bakmayı unutmuşlar alerji. Biz şok tabi eşimde. Buarada doğduğu günden beri bikini üstü hafif böyle ayva tüyü gibi var. Gidip geliyoruz hormonlarına bakılsın denildi. Ona da baktırdık sonuç temiz çıktı. Hala ısrarla hormonlara bakılsın diyor hocam baktınız diyorum sonra tamam diyor. Buarada alerji testi için yanına gittiğimizde diğer sonuçlar temiz demişti ilk gittiğimizde. 2. İdrar içim gittiğimiz de bir daha bakayım sonuçlar dedi sonra böbreklerinde büyüme var Prof. Götürün dedi. Sinirlendim zaten ben hocam siz başta sorun yok hepsi temiz dediniz 10-15 gün geçmiş geldik diye bir daha bakıp bu sonucu söylüyorsunuz normal mi bu yaptığınız dedim. Çıktım odadan hekimanneye başladık. Çocuğumun canının yanmasına mı üzüleyim yoksa sonuç yok ona mı. 2 hafta gittikten sonra temiz dediği sonuca böbrek büyümesi var demesine mi yanayım. Tuhaftı
Annesi_bebisi Durusmom35 Ahmet Babacan çok çok memnunuz saat kaç olursa olsun telefonun diğer ucunda en önemlisi sizinle konuşurken güven veriyor kısa süre içinde aile gibi olunuyorsunuz 🌸
senceumrumdam1 mom0989 bana da temiz dedi not almış oraya böbrek büyümesi diye insan bunu söylemez mi hiç ya sinir olmuştum atilla beyde kızdı çok haklısın söylemesi lazımdı sen o bebeğin annesisin diye ama küvezdeyken çok güzel ilgilendi