Merhaba, 23 gün önce doğum yaptım doğum esnasında bebeğim oksijensiz kalmış ve ölü doğmuş şuan da hala yenidoğan yoğun bakımında şuan da devam eden tedavisi yok, beslenme saatlerinde gidiyorum ama emme ve yutma da sorun yaşadığı için ağzında sondayla beslemeyi öğreniyorum o yüzden yoğun bakımda kalmaya devam ediyor. doktorlar ileriye dönük bişey söylemiyor, beyinde hasar kalıp kalmayacağını etrafınızda böyle bi durumla karşı karşı kalan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.