Merhaba anneler kızım 7ayına girecek ve neredeyse 1 haftadır kabız sadece dün zorla bir kere kakasını yaptı bugünde hiç yapmadı ve cok huzursuz ediyor kendini sürekli ağlıyor meme verdiğimde bile emmek istemiyor.doktora gittiğimde fitil verdi ama kaç eczaneye sorduysam bulamazsın 3 aydır üretimi yok dedi alamadım.Kabızlık için bana Öneriniz varmı acaba yardımcı olurmusunuz lütfen😔