BhrKrmn muhammedenes27 yürüteç kullanınca öyle oluyor derler hep ama bilmiyorum ki benimki 7 aylık daha☺️
Ccansuu muhammedenes27 kızım da 13 aylık ama düz basıyor etrafımda gördüğüm yürüteç kullanan bebekler öyle basıyor zamanla düzelir sanırım 🌱
Defnemm22 muhammedenes27 kızım yürüteç kullandı oda öyle yürüyor şimdi normal yürümeye de başladı ama parmak ucunda daha sık yürüyor doktor uzun sürer ama düzelir dedi
muhammedenes27 leila ay inşallah çok kafama takıyorum herkesde parmak ucuna basıyor aa falan yapıyorlar sıradanmış gibi gelmiyor oyuzden bide yürüteç kullandık oda yapabilirmiş ne zmn düzeldi peki tşklr
leila muhammedenes27 bol bol ellerinden tutup yürüttük tam basmayı öğrendi birde ortipedik ayakkabi aldık ayakkabiyla tam basiyordu sonrada alisti zaten