Merhaba kızlar normalde midem ağrır renin miydi o şurubu kullanırım ama son dönemlerde iyice arttı kıramp şeklinde ve sırtımda hissediyorum ağrıyı neyse ki yarım saate geçiyor ama özellikle sabah bebeğim 4-5 gibi kalkıyor o zaman da çok ağrı giriyor büyük ihtimalle stres oluyorum ondan ama bu durumda olan veya mide ağrısını nasıl dindirebilirim bilen var mı?