kranKolataKodaba ben de ninni eşliğinde uyutuyorum kızımı. Telefondan çalmak beni de huzursuz edince flash bellek ile çalışan hoparlörlerden alıp ninniyi indirip flash belleğe attık. Onu kullanıyoruz, tavsiye ederim içimiz rahat en azından. Tabi maalesef biz hala çoğunlukla memede, nadiren kucak ya da ayakta sallanarak uyuyoruz 🤦🏻♀️